piątek, 30 listopada 2012

Zaczynamy :D

 Hej.Razem z Pauliną zakładamy bloga i będziemy razem na nim pisać.O czym.?Właściwie to same nie wiemy i nie wiemy jak z postami bo nauka ale na pewno będzie ciekawie będą różne urozmaicenia i posty będziemy pisać obie(tzn. część ja [własnie!! nie przedstawiłam się;o Karolina ^^])Jesteśmy przyjaciółkami stosunkowo nie długo w porównaniu do innych.Przyjaźnimy się od II gimnazjum a jesteśmy w III czyli rok. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie aby jej zabrakło w moim  życiu.Dużo razem przerzyłyśmy i dobre się rozumiemy oczywiście,że czasem się kłocimy ale to taki foch foreverer na 5min haha :) Nasza taka dłuższa kłótnia była w sierpniu bo nie odzywałyśmy się 2 dni hahah ^^  .
O mnie.? Jak już wiecie mam na imię Karolina 15 lat mieszkam w Krakowie.Uczęszczam do III gimnazjum.Uwielbiam robić zdjęcia i wszystko co z tym związane ^^ ( przerabiać,edytować itd.) lubię pisać ( mam konta na flog'u,photoblog'u i bloggerze[osobisty blog) dzielić się swoją pasją z innymi.Lubię od czasu do czasu pobiegać ;) .Różne osoby mówią do mnie różnie moje przezwiska: Kakusia,Zenek i jest jeszcze kilka innych ale nie będę o nich tu pisać :)

Haha.. no jak już Karolina powiedziała przyjaźnimy się rok ale znamy się od 1 podstawówki ... czyli od malucha . Dobra to coś o mnie jestem Paulina mam 15 lat mieszkam w Krakowie ... jestem nie normalna do końca .. kocham czekolade i żelkki . Lubie pływać i robić zdjęcia .. : )) tak jak i Karolka mam photobloga , i bloga osobistego .. hmm.. co jeszcze no mówią mi Paula , Polcia <Romek> i jeszcze pare innych przezwisk :D

Karolina : ))

http://1.bp.blogspot.com/-gzUk8dcleJc/UJ5mFCMPQTI/AAAAAAAAEdU/4cPOzsriAvI/s1600/DSCN6309.JPG

http://2.bp.blogspot.com/-Z41AIWzgqUc/UJ5mAdsgZWI/AAAAAAAAEdM/uWIJMGS2Lww/s1600/DSCN6248.JPG
Paulina :P


3 komentarze: